عکس های بدنسازی -آموزش صحیح بدنسازی-گالری بدنسازان
سلام من محمد هستم ساکن شهر اراک حدود چهار سال هستش که به طور حرفه ای بدنسازی رو شروع کردم و به تشویق مربی باشگاه بدنسازی خود به ساخت این وبلاگ همت گماشتم امیدوارم که مورد قبول واقع شود ---- در ضمن نظر فراموش نشه----
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩۱/٢/۱۳

نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩۱/٢/۱۳

عضله زیربغل در نمای کلی بدن ورزشکار تاثیر چشمگیری دارد. در صورتی که این عضله با حجم مناسب، به اصطلاح v شکل باشد و دارای تناسب با سایر عضلات، نمای بسیار زیبایی به بدن بخصوص از پشت میدهد.
برای عضلات زیر بغل و پشت، یکی از اساسی ترین و سازنده ترین حرکات، بارفیکس است.
حرکتی که بسیاری از ورزشکاران عاشق آن هستند و عده ای از آن گریزان.
حرکت بارفیکس در بسیاری از 
برنامه ها دیده میشود و نکته جالب آن، تنوع در شکل حرکت و نوع اجرای آن است.
در اینجا سعی دارم شما را با چند نوع از حرکت محبوب بارفیکس آشنا کنم.
همانطور که در تصاویر مشخص است عضلاتی که بطور مستقیم با انجام این حرکت درگیر میشوند با رنگ قرمز مشخص شده اند.
امید است با دانستن اینکه از هر حرکت بارفیکس چه انتظاری میتوانید داشته باشید، در انجام آن کوشاتر باشید.

1- حرکت بارفیکس پشت گردن یا زیربغل سیمکش پشت گردن
 
Click the image to open in full size.

2- حرکت زیربغل سیمکش از جلو

Click the image to open in full size.


3- حرکت بارفیکس از جلو (دست باز)

Click the image to open in full size. 

همانطور که مشاهده میکنید دو حرکت قبلی شباهت زیادی با هم دارند که در 
برنامه های پیشرفته، دانستن تفاوت آنها بسیار کارآمد خواهد بود.


4- بارفیکس دست برعکس 

Click the image to open in full size. 

در انتها اینکه همانطور که میدانید وزنه های آزاد (در اینجا بار فیکس) نسبت به سیمکش و دستگاه فیبرها را بیشتر و بهتر درگیر، و وادار به رشد میکنند.

نویسندگان وبلاگ:
کدهای اضافی کاربر :