عکس های بدنسازی -آموزش صحیح بدنسازی-گالری بدنسازان
سلام من محمد هستم ساکن شهر اراک حدود چهار سال هستش که به طور حرفه ای بدنسازی رو شروع کردم و به تشویق مربی باشگاه بدنسازی خود به ساخت این وبلاگ همت گماشتم امیدوارم که مورد قبول واقع شود ---- در ضمن نظر فراموش نشه----
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩۳/٥/۳۱

سلام امروز میخوام یکی از بهترین مکمل های موجود توی بازار رو بهتون معرفی کنم که خدا رو شکر نمونه تقلبی اون هنوز درست نشده و هر چی مکمل با این اسم وجود داره اصل هستش اسم این مکمل هست musclepharm که واقعا چیز عالیه و هم به درد مبتدی ها میخوره و هم به درد کسایی که خیلی حرفه ای هستن 

عضله ساز ماسل فارم

1 2 3 4 5
در بین 50 مکمل برتر حال حاضر جهان Assault تولید کمپانی ماسل فارم یا MP شناخته شده در ایران نماینده این کمپانی در انتخاب برترین مکمل عضله ساز است . مکمل های عضله ساز ترکیب موادی مانند مکمل های انرژی زا هستند که در آنها سعی می شود خاصیت افزایش حجم عضله و ترکیباتی از آمینواسید ها قرار بگیرد . 
این مکمل دارای 4 مرحله در رسیدن به هدف خود است . در مرحله اول سعی شده با ارائه چند ویتامین ضروری و چند ماده معدنی مانند کلسیم و فسفر به تغذیه ماهیچه ها می پردازد . این مکمل بدون شکر می باشد و درصد ناچیزی کربوهیدرات 3% را در خود جای داده که مصرف آن را برای تیپ های بدنی و گروه های خونی امکانپذیر کرده است . 
در مرحله دوم با بتاالاین و آرژنین و محرک انسولین مالت سعی بر افزایش انرژی و پمپاژ خون درون ماهیچه ها شده است که اصلی ترین هدف این مکمل است ، وجود آرژنین غنی شده با معیار 2 بر 1 از دو نوع از برترین مدل های آرژنین Arginine Malate, L-Arginine HCL از ویژگی های این مرحله است .
مرحله سوم تکمیل کننده مرحله اول یعنی تغذیه ماهیچه است که با کراتین و گلوتامین صورت میگیرد ، کراتین باعث می شود که حجم مواد دریافتی به ماهیچه ها بیشتر از حد معمول باشد و گلوتامین باعث می شود که سرعت ریکاوری بالا برود که کاملاً هم در این زمینه موفق است . 
مرحله چهارم هم تامین آمینو های ماتریس و آزاد کننده انرژی کافئین است که در تکمیل مراحل بالا کاملاً ضروری است . 
عضله ساز ماسل فارم  در 5 طعم مختلف ارائه شده و 2 سایز 8 سروینگ و 32 سروینگ دارد که مقرون بصرفه است . این مکمل در آمریکا با قیمت تقریبی 40 هزار تومان ارائه شده است که طرفداران زیادی دارد . بسته بندی شکیل و جذاب این مکمل یکی از اصلی ترین معیار های موفقیت در فروش بالا است .
شرکت تولید کننده : MusclePharm آمریکا
وزن محصول : 0.74  کیلو گرم
قیمت: 1,200,000 ریال 

کراتین ماسل فارم

1 2 3 4 5

کراتین ترکیبی ارتقاء یافته ماسل فارم با جذب 100% ساپورت کنندهATP  در تمرینات ورزشی می باشد.
کور سریز کراتین ماسل فارم بهترین ترکیب حاصل از دو نوع کراتین است. هدف ما این بود که طیفی از فواید را از یکی از موثر ترین مکمل ها تامین کنیم. 
ماسل فارم معنای کراتین را به سطح دیگری برده است. این ترکیب کاملا محلول از کراتین ها همان چیزی است که ورزشکاران کم داشتند، در اتاق وزنه برداری نیرو و انرژی بیشتری به همراه دارد و در نتیجه افزایش ماهیچه بیشتری را باعث می شود. فرمول ما، سینولین پی اف که پس از تست توصیه شده، نیز برای جذب بهتر کراتین اضافه شده است. به انتقال 5 نوع کراتین به عضلاتتان کمک می کند.سینولین پی اف کراتین را در سطح سلولی فعال می کند و محصول را حتی موثر تر نیز می کند. 

ترکیبات کراتینی متنوع مزایای متنوعی نیز به همراه دارند. سرعت های جذب متنوع آنها باعث می شود که ماهیچه ها بلافاصله از مزایای آن استفاده کنند و این مزایا تا مدتی ادامه داشته باشد. این به بدن کمک می کند که رشد کند و بهبود یابد. تجمع فسفوکراتین در ماهیچه ها در اثر افزایش کراتین ایجاد می شود. در طی این فرایند بدنتان دائما ATP تولید می کند که منبع انرژی سلول است. 

5 ترکیب برتر باعث حداکثر جذب، استفاده و سود می شود .کراتین یک ترکیب آلی نیتروژنی طبیعی است که ماهیچه های بدن را تغذیه می کند. انسان ها به طور طبیعی در کبد و کلیه ها تولید می کنند، ولی کراتین اضافی می تواند برای ورزشکاران، بدنسازان و وزنه برداران مفید باشد. با کور سریز کراتین ماسل فارم 5 ترکیب مختلف کراتین و انحلال بیشتر کراتین خواهید داشت. هر کراتین به محل مورد نیاز می رود و تاثیر مطلوبی می گذارد. 

شرکت تولید کننده : Muscle Pharm آمریکا
وزن محصول : 0.3  کیلو گرم
قیمت: 840,000 ریال 
 
نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩٢/۱٢/٥

سلام نمی دونم چرا امروز خیلی خیلی از تختی یاد کرده بودم و الانم تصمیم گرفتم چندتا عکس از این جهان پهلوان براتون بذارم امیدوارم لذت ببرید

 

نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩٢/۱٢/٥

چگونه با نوشیدن آب، لاغر شویم؟


آب ماده ای ارزان و قابل دسترس برای کاهش وزن است. تحقیقات ثابت کرده است که نوشیدن آب زیاد می تواند باعث کاهش وزن شود.
نوشیدن آب بیشتر، آسان ترین روشی است که شما می توانید در برنامه کاهش وزن خود از آن استفاده کنید.
راه های لاغر شدن با آب:

- مقدار آبی را که در حال حاضر می نوشید، تعیین کنید. اگر به مقدار کافی آب نمی نوشید (حداقل 8 لیوان در روز)، سعی کنید مقدار آن را افزایش دهید.
- قبل از تشنه شدن ، آب بنوشید. به نشانه های کم آبی در بدن خود توجه کنید. بدن بسیاری از افراد در طی روز دچار کم آبی است، ولی خودشان نمی دانند.
- نوشیدن آب زیاد، میزان سوخت و ساز (متابولیسم) بدن شما را افزایش می دهد. تاثیر نوشیدن آب در افزایش متابولیسم بدن همانند تاثیر ورزش در این امر است.
- آب سرد بنوشید، زیرا باعث کاهش وزن بیشتری می شود. نوشیدن آب سرد، کالری بیشتری از بدن می سوزاند و باعث می شود بدن، سریع تر آب را جذب کند.
ورزش کنید، روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید و پُرخوری نکنید، آن وقت خواهید دید که بدون ایجاد هیچ مشکلی، وزنتان کم می شود.


- نیم ساعت قبل از خوردن غذا، آب بنوشید. این کار باعث می شود احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.
- هنگامی که صبح از خواب بلند شدید، یک لیوان آب بنوشید. این کار هم به لاغر شدن شما کمک می کند و هم باعث شادابی پوست و کار بهتر دستگاه گوارشی (جلوگیری از یبوست) می شود.
- هنگامی که بیشتر آب می نوشید، بیشتر هم ادرار خواهید کرد که این کار باعث می شود آب هایی که از قبل در بدنتان جمع شده اند، دفع شوند.
- برای اینکه دستگاه گوارش تان بهتر کار کند آب بنوشید. 

- نوشابه های شیرین گاز دار و حتی نوشابه های رژیمی (بدون قند) را نخورید تا لاغر شوید. این نوشابه ها باعث افزایش اشتهای شما می شوند. همچنین کالری زیادی دارند.
- مواد غذایی را که آب زیادی دارند، بخورید؛ مثل کاهو، کرفس، بروکلی، مرکبات (پرتقال، لیمو، نارنگی) ، جوانه گندم و حبوبات.
- نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، چای و نوشابه های گازدار را که باعث دفع آب از بدن می شوند، خیلی کم مصرف کنید. به جای آنها، از نوشیدنی های بدون کافئین مثل دوغ و آب میوه استفاده کنید.
- به آب میوه کمی آب اضافه کنید و سپس بنوشید تا هم میزان کالری آن کمتر شود و هم در عین حال نوشیدنی طعم داری بنوشید.
- غذاهای پُر آب مثل انواع میوه هاو سبزی ها، نسبت به غذاهای کم آب مثل کیک و کلوچه، کالری کمتری دارند.
نکات: 

1- همیشه از آب سالم و تصفیه شده استفاده کنید.
2- سعی کنید همیشه مقداری میوه یا سبزی به صورت آماده و شسته شده در یخچال نگه دارید تا هر وقت خواستید در دسترس باشند.
3- اگر طعم آب خالی را دوست ندارید، کمی آب لیموترش یا پرتقال به آن اضافه کنید.
فقط، فقط و فقط ، مقدار زیادی آب بنوشید

ورزش کنید، روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید و پُرخوری نکنید، آن وقت خواهید دید که بدون ایجاد هیچ مشکلی، وزنتان کم می شود.

 
نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩٢/۱٢/٥

سلام می خوام الان یه صحبتی داشته باشم با بعضی از این افراد که میان نظر میدن و بی احترامی میکنن به من یا به ورزشکار ها . من خواهش میکنم از بحث ها نداشته باشیم که بخوایم به هم دیگه بی احترامی کنیم یا عده ای رو خوار بشمارم و در ضمن ممنونم از همه کسانی که میان نظر میدن و باعث پیشترفت وبلاگ میشن و با انتقاد های سازنده خود بهمون کمک میکنن. 

نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩٢/۱٢/٥

جلسه اول : تمرین سینه و پشت بازو 
قفسه دمبل + پرس سینه هالتر 12-10×3 
پرس بالا سینه هالتر + پارالل سینه 10-12×3 
پرس سینه دست جمع + دیپس 10-12×3 
پشت بازو هالتر نشسته + دمبل کیک بک 10-12×3 
شکم و کنار شکم ( ترکیبی ) میز شیبدار 1 ست تا مرز نا توانی 
شکم و کنار شکم خلبانی 1 ست تا مرکز ناتوانی 

جلسه دوم : تمرین زیر بغل و جلو بازو 
زیر بغل دمبل تک خم + هالتر خم 10-12×3 
بارفیکس دست باز + لت پشت گردن 10-12×3 
جلو بازو دمبل تناوبی + هالتر ایستاده دست متوسط 10-12×3 
جلو بازو دمبل چکشی تناوبی + جلو بازو هالتر مچ برعکس 10-12×3 
ساعد هالتر نشسته + مچ هالتر نشسته 12-12×3 

جلسه سوم : تمرین پا و سرشانه 
اسکات پا هالتر پا عرض شانه + پشت پا هالتر 10-12×3 
جلوران سیم کش + پشت ران سیم کش 12-12×3 
پرس سرشانه دمبل نشسته + پرس سرشانه هالتر پشت 10-12×3 
نشر جلو دمبل روی میز بالا سینه + نشر خم دمبل روی میز 12-10×3 
ساق پا نشسته ترکیبی ( نوک انگشتان داخل – نوک انگشتان خارج ) 12-12 ×3
گردن نشسته با وزنه 12×3 

جلسه چهارم : تمرین سینه و پشت بازو 
قفسه بالا سینه + پرس بالا سینه هالتر 12-10×3 
کراس آور سینه + پرس سینه دمبل 12-10×3 
پشت بازو هالتر خوابیده میز شیب منفی + دیپس 10-12×3 
پشت بازو سیم کش با کابل + پشت بازو کیک بک با سیم کش تک دست 12-10×3 
شکم و کنار شکم ( ترکیبی ) 1 ست تا مرز ناتوانی
زیر شکم خوابیده میز شیبدار 1 ست تا مرز ناتوانی

جلسه پنجم : تمرین زیر بغل و جلو بازو 
زیر بغل سیم کش دست بازو جلو + قایقی دست باز 10-12×3 
پلاور دمبل + زیر بغل تی 10-12×3 
جلو بازو سیم کش با کابل روی میز لاری + جلو بازو هالتر لاری 10-12×3 
جلو بازو دمبل چکشی میز شیب 45 درجه + جلو بازو هالتر دست جمع 10-12×3 
ساعد هالتر نشسته + مچ هالتر نشسته 12-12×3 

جلسه ششم : تمرین پا و سرشانه 
هاک پا دستگاه + پشت پا سیم کش 10-12×3 
جلوران سیم کش + پرس پا دستگاه 12-10×3 
پرس سرشانه هالتر پششت + نشر جلو هالتر ایستاده 10-12×3 
نشر خم دمبل نشسته به طوری که سینه روی زانو + نشر جانب دمبل نشسته 12-10×3 
ساق پا دانکی ترکیبی ( نوک انگشتان داخل – نوک انگشتان خارج ) 12-12 ×3
گردن سیم کش 12×3

نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩٢/۱۱/٢٩

با سلام امروز می خوام چندتا عکس از کراتین و قرص های بدنسازی و لاغری بذارم که البته این ها همه تقلبی ها نیست اما امیدوارم کمک کنه ولی چند نکته بگم و ازتون خواهش میکنم که انجام بدین چون خودم گیر یه همچین چیز هایی افتادم اول این که اگه تازه بدنسازی رو شورع کردین سریع شروع به دوره ور داشتن نکنید چون تازه کار هستید و از چیزی سر در نمی آورید و مربی های از خدا خواسته تا بتون از شما استفاده کرده و بدترین و فاسد ترین نوع کراتین رو به شما میدن من هم خوردم با این مشکل رو به رو بودم و سبب شد که حدود 3 ما بستری بشم و چندتا عمل جراحی و فقط هم به خاطر مصرف این کراتین های فاسد و تقلبی بود پس بذارید که حدود 6 ماه از آمدن مداوم به باشگاه که گذشت کم کم یاد می گیرید که باید چی بخرید و چه کار کنید دوم هم این که اصلا گول هیکل مربی ها رو نخورید اون ها خودشون از بهترین کراتین ها استفاده میکنن و اون کراتین رو هیچ وقت به شما نمیدن و سوم هم این که از کسی کراتین بخرید که حسابی حسابی حسابی بشناسیدش سه با گفتم که بدونید چقدر مهم که حتی شده دلش هم براتون بسوزه یه چیز خوب بهتون بدن .

 

 

امیدوارم که این مطلب براتون مفید واقع بشه نظر فراموش نشه

 

 

نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩٢/۱۱/٢٩

نویسنده: mohamad tayebi - ۱۳٩٢/۱۱/٢٩

مطالب قدیمی تر »
نویسندگان وبلاگ:
کدهای اضافی کاربر :