عکس های بدنسازی -آموزش صحیح بدنسازی-گالری بدنسازان
سلام من محمد هستم ساکن شهر اراک حدود چهار سال هستش که به طور حرفه ای بدنسازی رو شروع کردم و به تشویق مربی باشگاه بدنسازی خود به ساخت این وبلاگ همت گماشتم امیدوارم که مورد قبول واقع شود ---- در ضمن نظر فراموش نشه----
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: محمد - ۱۳٩٢/۱٢/٥

سلام نمی دونم چرا امروز خیلی خیلی از تختی یاد کرده بودم و الانم تصمیم گرفتم چندتا عکس از این جهان پهلوان براتون بذارم امیدوارم لذت ببرید

 

نویسنده: محمد - ۱۳٩٢/۱٢/٥

چگونه با نوشیدن آب، لاغر شویم؟


آب ماده ای ارزان و قابل دسترس برای کاهش وزن است. تحقیقات ثابت کرده است که نوشیدن آب زیاد می تواند باعث کاهش وزن شود.
نوشیدن آب بیشتر، آسان ترین روشی است که شما می توانید در برنامه کاهش وزن خود از آن استفاده کنید.
راه های لاغر شدن با آب:

- مقدار آبی را که در حال حاضر می نوشید، تعیین کنید. اگر به مقدار کافی آب نمی نوشید (حداقل 8 لیوان در روز)، سعی کنید مقدار آن را افزایش دهید.
- قبل از تشنه شدن ، آب بنوشید. به نشانه های کم آبی در بدن خود توجه کنید. بدن بسیاری از افراد در طی روز دچار کم آبی است، ولی خودشان نمی دانند.
- نوشیدن آب زیاد، میزان سوخت و ساز (متابولیسم) بدن شما را افزایش می دهد. تاثیر نوشیدن آب در افزایش متابولیسم بدن همانند تاثیر ورزش در این امر است.
- آب سرد بنوشید، زیرا باعث کاهش وزن بیشتری می شود. نوشیدن آب سرد، کالری بیشتری از بدن می سوزاند و باعث می شود بدن، سریع تر آب را جذب کند.
ورزش کنید، روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید و پُرخوری نکنید، آن وقت خواهید دید که بدون ایجاد هیچ مشکلی، وزنتان کم می شود.


- نیم ساعت قبل از خوردن غذا، آب بنوشید. این کار باعث می شود احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.
- هنگامی که صبح از خواب بلند شدید، یک لیوان آب بنوشید. این کار هم به لاغر شدن شما کمک می کند و هم باعث شادابی پوست و کار بهتر دستگاه گوارشی (جلوگیری از یبوست) می شود.
- هنگامی که بیشتر آب می نوشید، بیشتر هم ادرار خواهید کرد که این کار باعث می شود آب هایی که از قبل در بدنتان جمع شده اند، دفع شوند.
- برای اینکه دستگاه گوارش تان بهتر کار کند آب بنوشید. 

- نوشابه های شیرین گاز دار و حتی نوشابه های رژیمی (بدون قند) را نخورید تا لاغر شوید. این نوشابه ها باعث افزایش اشتهای شما می شوند. همچنین کالری زیادی دارند.
- مواد غذایی را که آب زیادی دارند، بخورید؛ مثل کاهو، کرفس، بروکلی، مرکبات (پرتقال، لیمو، نارنگی) ، جوانه گندم و حبوبات.
- نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، چای و نوشابه های گازدار را که باعث دفع آب از بدن می شوند، خیلی کم مصرف کنید. به جای آنها، از نوشیدنی های بدون کافئین مثل دوغ و آب میوه استفاده کنید.
- به آب میوه کمی آب اضافه کنید و سپس بنوشید تا هم میزان کالری آن کمتر شود و هم در عین حال نوشیدنی طعم داری بنوشید.
- غذاهای پُر آب مثل انواع میوه هاو سبزی ها، نسبت به غذاهای کم آب مثل کیک و کلوچه، کالری کمتری دارند.
نکات: 

1- همیشه از آب سالم و تصفیه شده استفاده کنید.
2- سعی کنید همیشه مقداری میوه یا سبزی به صورت آماده و شسته شده در یخچال نگه دارید تا هر وقت خواستید در دسترس باشند.
3- اگر طعم آب خالی را دوست ندارید، کمی آب لیموترش یا پرتقال به آن اضافه کنید.
فقط، فقط و فقط ، مقدار زیادی آب بنوشید

ورزش کنید، روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید و پُرخوری نکنید، آن وقت خواهید دید که بدون ایجاد هیچ مشکلی، وزنتان کم می شود.

 
نویسنده: محمد - ۱۳٩٢/۱٢/٥

سلام می خوام الان یه صحبتی داشته باشم با بعضی از این افراد که میان نظر میدن و بی احترامی میکنن به من یا به ورزشکار ها . من خواهش میکنم از بحث ها نداشته باشیم که بخوایم به هم دیگه بی احترامی کنیم یا عده ای رو خوار بشمارم و در ضمن ممنونم از همه کسانی که میان نظر میدن و باعث پیشترفت وبلاگ میشن و با انتقاد های سازنده خود بهمون کمک میکنن. 

نویسنده: محمد - ۱۳٩٢/۱٢/٥

جلسه اول : تمرین سینه و پشت بازو 
قفسه دمبل + پرس سینه هالتر 12-10×3 
پرس بالا سینه هالتر + پارالل سینه 10-12×3 
پرس سینه دست جمع + دیپس 10-12×3 
پشت بازو هالتر نشسته + دمبل کیک بک 10-12×3 
شکم و کنار شکم ( ترکیبی ) میز شیبدار 1 ست تا مرز نا توانی 
شکم و کنار شکم خلبانی 1 ست تا مرکز ناتوانی 

جلسه دوم : تمرین زیر بغل و جلو بازو 
زیر بغل دمبل تک خم + هالتر خم 10-12×3 
بارفیکس دست باز + لت پشت گردن 10-12×3 
جلو بازو دمبل تناوبی + هالتر ایستاده دست متوسط 10-12×3 
جلو بازو دمبل چکشی تناوبی + جلو بازو هالتر مچ برعکس 10-12×3 
ساعد هالتر نشسته + مچ هالتر نشسته 12-12×3 

جلسه سوم : تمرین پا و سرشانه 
اسکات پا هالتر پا عرض شانه + پشت پا هالتر 10-12×3 
جلوران سیم کش + پشت ران سیم کش 12-12×3 
پرس سرشانه دمبل نشسته + پرس سرشانه هالتر پشت 10-12×3 
نشر جلو دمبل روی میز بالا سینه + نشر خم دمبل روی میز 12-10×3 
ساق پا نشسته ترکیبی ( نوک انگشتان داخل – نوک انگشتان خارج ) 12-12 ×3
گردن نشسته با وزنه 12×3 

جلسه چهارم : تمرین سینه و پشت بازو 
قفسه بالا سینه + پرس بالا سینه هالتر 12-10×3 
کراس آور سینه + پرس سینه دمبل 12-10×3 
پشت بازو هالتر خوابیده میز شیب منفی + دیپس 10-12×3 
پشت بازو سیم کش با کابل + پشت بازو کیک بک با سیم کش تک دست 12-10×3 
شکم و کنار شکم ( ترکیبی ) 1 ست تا مرز ناتوانی
زیر شکم خوابیده میز شیبدار 1 ست تا مرز ناتوانی

جلسه پنجم : تمرین زیر بغل و جلو بازو 
زیر بغل سیم کش دست بازو جلو + قایقی دست باز 10-12×3 
پلاور دمبل + زیر بغل تی 10-12×3 
جلو بازو سیم کش با کابل روی میز لاری + جلو بازو هالتر لاری 10-12×3 
جلو بازو دمبل چکشی میز شیب 45 درجه + جلو بازو هالتر دست جمع 10-12×3 
ساعد هالتر نشسته + مچ هالتر نشسته 12-12×3 

جلسه ششم : تمرین پا و سرشانه 
هاک پا دستگاه + پشت پا سیم کش 10-12×3 
جلوران سیم کش + پرس پا دستگاه 12-10×3 
پرس سرشانه هالتر پششت + نشر جلو هالتر ایستاده 10-12×3 
نشر خم دمبل نشسته به طوری که سینه روی زانو + نشر جانب دمبل نشسته 12-10×3 
ساق پا دانکی ترکیبی ( نوک انگشتان داخل – نوک انگشتان خارج ) 12-12 ×3
گردن سیم کش 12×3

نویسنده: محمد - ۱۳٩٢/۱۱/٢٩

با سلام امروز می خوام چندتا عکس از کراتین و قرص های بدنسازی و لاغری بذارم که البته این ها همه تقلبی ها نیست اما امیدوارم کمک کنه ولی چند نکته بگم و ازتون خواهش میکنم که انجام بدین چون خودم گیر یه همچین چیز هایی افتادم اول این که اگه تازه بدنسازی رو شورع کردین سریع شروع به دوره ور داشتن نکنید چون تازه کار هستید و از چیزی سر در نمی آورید و مربی های از خدا خواسته تا بتون از شما استفاده کرده و بدترین و فاسد ترین نوع کراتین رو به شما میدن من هم خوردم با این مشکل رو به رو بودم و سبب شد که حدود 3 ما بستری بشم و چندتا عمل جراحی و فقط هم به خاطر مصرف این کراتین های فاسد و تقلبی بود پس بذارید که حدود 6 ماه از آمدن مداوم به باشگاه که گذشت کم کم یاد می گیرید که باید چی بخرید و چه کار کنید دوم هم این که اصلا گول هیکل مربی ها رو نخورید اون ها خودشون از بهترین کراتین ها استفاده میکنن و اون کراتین رو هیچ وقت به شما نمیدن و سوم هم این که از کسی کراتین بخرید که حسابی حسابی حسابی بشناسیدش سه با گفتم که بدونید چقدر مهم که حتی شده دلش هم براتون بسوزه یه چیز خوب بهتون بدن .

 

 

امیدوارم که این مطلب براتون مفید واقع بشه نظر فراموش نشه

 

 

نویسنده: محمد - ۱۳٩٢/۱۱/٢٩

مطالب قدیمی تر »
محمد
سلام من محمد طیبی هستم این وبلاگ رو برای دادن اطلاعات و عکس را اندازی کردم امیدوارم خوشتون بیاد نظر مراموشتون نشه!!!!!
نویسندگان وبلاگ:
کدهای اضافی کاربر :